بررسی فرایند های فناورانه و الکتریکی در آموزش زیست شناسی |
کد مقاله : 1125-CNF (R1) |
نویسندگان |
مهران محمدی پاقلعه *1، امیررضا مهدوی مرج2، محمد جواد شهریاری3، محمد عرفان قاسمی3، عبداله رئیسی4 1دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی، شیراز، ایران 2دانشجوی کارشناسی دبیری علوم تجربی پردیس شهید رجایی شیراز فارس 3دانشجوی کارشناسی دبیری زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی شیراز 4دکتری اکولوژی،دانشگاه فرهنگیان،پردیس شهید رجایی شیراز،ایران |
چکیده مقاله |
چکیده : امروزه جامعه علمی با نکات جدیدی مواجه شده است که این موارد چالش هایی ایجاد کرده اند باید از این چالش ها به طور یک فرصت بهره برد و از آنها استفاده کرد .وسایل و برنامه های الکترونیکی در نظام آموزشی دوران کنونی ، به منظور راحتی در امر تدریس فناورانه ، یادگیری بهتر مفاهیم درسی و تفهیم بهتر آن توسط معلمین و دانش آموزان به کار میروند. با توجه به نقش ابزارهای الکترونیکی بر یادگیری بهتر و افزایش مهارت های جدید ، ، ، مباحثه و همچنین تفاوت برخورداری دانش آموزان از امکانات الکترونیک در مناطق مختلف، ارزیابی میزان اثر گذاری ابزارهای الکترونیکی زیست شناسی ضروری است . در این مقاله امکانات آموزشی و تجهیزات الکترونیکی مدرسین، دانش آموزان و تأثیر آن در یادگیری درس زیست شناسی مورد بررسی قرارگرفته است. همچنین این مقاله به بررسی آموزش زیست شناسی و مزایا و معایب آن مورد بررسی قرار میگیرد همچنین اشاراتی به آموزش سنتی نیز دارد و تفاوت آن با آموزش الکترونیکی نیز بیان میشود |
کلیدواژه ها |
کلمات کلیدی : آموزش الکترونیکی، زیست شناسی، تجهیزات الکترونیکی، |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |