بررسی به کارگیری روش (درگیر شدن دست ها در یادگیری) در تدریس کتاب های زیست متوسطه دوم
کد مقاله : 1021-CNF (R3)
نویسندگان
امیرعباس محمدرضایی برفوئی *
دانشجوی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی شیراز
چکیده مقاله
همانطوری که میدانید درس زیست شناسی یکی از
مهم ترین دروس برای بچه های رشته علوم تجربی هست.
معلمین نمونه زیست شناسی( و البته همه دروس )
همیشه در پی این هستند که روش تدریس خود را بهبود
بخشند و برای هر قسمت از کتاب های متوسطه دوم
بهترین روش تدریس و انتقال مطالب را انتخاب و استفاده
کنند تا دانش آموزان به بهترین نحو مطالب را یاد بگیرند.
یکی از روش های تدریس ، روش درگیر شدن دست ها در
یادگیری هست. این روش اتفاقا در تدریس زیست شناسی
بعضا بسیار مناسب است. ما در این مقاله سعی کردیم هر
قسمتی از کتب متوسطه را که میشد با این روش تدریس
کرد را با توضیحات بیان کنیم. این روش شامل مشارکت فعال دانش آموزان در تجربه مفاهیم علمی است تا این که فقط مخاطب باشند. امروزه مدارس در حال ترویج استفاده از دستگاه های کم هزینه
در کلاس های درس هستند تا به دانش آموزان کمک کند
تا تجربه یادگیری را داشته باشند.
کلیدواژه ها
دست، یادگیری، آزمایش، موالاژ، تشریح
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر